Tyto webové stránky používají k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním těchto stránek s tím souhlasíte. Více informací o souborech cookie a jak je odstranit naleznete v PROHLÁŠENÍ O OCHRANĚ ÚDAJŮ.

Vyjádření k aktuální situaci spojené s COVID-19

13 března 2020

Vážení obchodní partneři,

v souvislosti se současnou situací kolem šíření koronaviru a onemocnění COVID-19 bychom Vás rádi informovali o aktuálních opatřeních. Chceme ochránit zdraví našich zaměstnanců i našich klientů a podpořit veřejnou snahu o minimalizaci možného šíření nákazy.

Všichni naši zaměstnanci mají možnost pracovat vzdáleně (z domova). Všechny osobní schůzky omezujeme na minimum a budeme je realizovat prostřednictvím videokonferencí. Můžeme Vás tedy ujistit, že si aktuálně nejsme vědomi z naší strany žádných překážek k tomu, aby veškeré závazky a termíny byly z naší strany dodrženy. Své kontaktní osoby můžete zastihnout kdykoliv během pracovní doby na mobilních telefonech a e-mailech.

Situaci neustále monitorujeme a o případných dalších změnách Vás budeme informovat. V případě dotazů k organizačnímu opatření se prosím obracejte na Partnera Vaší zakázky.

Zároveň pro Vás připravujeme a pravidelně aktualizujeme související daňové, pracovněprávní a další informace.

Děkujeme za pochopení!