arrow_upward

Nákup & správa dodavatelského řetězce

Nákupní výdaje ovlivňují v řadě odvětví významnou část konkurenceschopnosti firem. Aktuální narušení mezinárodních dodavatelských řetězců vlivem stavu v globálních dodavatelsko-odběratelských prostředí posílilo význam aktivního managementu a strategie dodavatelského řetězce.

Pomáháme se zajištěním konkurenceschopnosti vašeho dodavatelského řetězce. Realizujeme  komplexní analýzy nákupních výdajů, zhodnocení strategie dodavatelského řetězce a nastavení procesů v rámci nákupního oddělení, identifikaci potenciálních úspor anebo audit dodavatelů přímo v jejich provozu.

Naše řešení:

Strategický nákup:

  • Analýza nákupních výdajů a zhodnocení potenciálu úspor
  • Vyhledávání nových dodavatelů (hmotné dodávky, služby, IT dodávky) také v rámci mezinárodního trhu
  • Organizace nezávislých nákupních tendrů (přímý i nepřímý nákup)
  • Vyjednávání kontraktů s dodavateli
  • Nastavení nákupních procesů a řízení změn (organizační struktura, procesy, KPI)
  • Řízení pracovního kapitálu, skladových zásob, plánování nákupu
  • Interim management nákupu


Audit dodavatelů

  • Strategické a provozní hodnocení dodavatelského řetězce
  • Hodnocení rizik dodavatelského řetězce (finanční stabilita, kvalita, výkonost)
  • Audit udržitelnosti, kvality, spolehlivosti dodávek
  • Fyzické návštěvy dodavatelů, komplexní audity a doporučení

Hlavní kontaktní osoby