arrow_upward

Obchod & řízení obchodní činnosti

Obchodní strategie, cílený postup v obchodních procesech, uspokojivá zákaznická zkušenost a správně koncipovaná cenová politika tvoří základ efektivního provozního řízení obchodu. Systematická analýza informací z obchodní činnosti a aktivní práce s těmito daty umožňují dynamický rozvoj firmy a poskytují cennou zpětnou vazbu pro optimalizaci strategie. Naše služby zahrnují nastavení smysluplných obchodních procesů, detailní analýzy a interpretaci obchodních dat či identifikaci strategických obchodních partnerů pro další růst.

Naše řešení:

  • Analýza konkurenčního prostředí a tržního segmentu
  • Analýza produktové strategie a očekávání zákazníka
  • Optimalizace a správa nabídkového procesu
  • Zhodnocení a optimalizace modelu cenotvorby
  • Řízení změn prodejních procesů (činnosti, organizační struktura, KPI)
  • Obchodní reporting
  • Vyhledávání strategických zákazníků
  • Projektové řízení implementace CRM systému
  • Interim management obchodu

Hlavní kontaktní osoby