arrow_upward

Personálně procesní audit & personální poradenství

Personálně procesní audit zaměřujeme na důkladné zhodnocení a optimalizaci procesů v organizaci, personální zastřešení s cílem zvýšení efektivity pracovního týmu či výstupů z procesu. V rámci hodnotícího procesu analyzujeme stávající postupy, manažerské způsoby řízení, eventuální duplicity, efektivitu využití softwarových nástrojů či se zaměřujeme na další dohodnuté cíle projektu (personální úspory, zvýšení spolehlivosti procesů apod.).

Naše řešení:

Analýza vazeb procesů a business plánu

  • Revize cílů a způsobu vedení organizace a jednotlivých oddělení ve vztahu k business plánu
  • Revize potřeby procesů na organizačního uspořádání
  • Revize cílů business plánu a nastavení kompetencí organizace
  • Analýza finančních/nefinančních dat jednotlivých úseků/procesů
  • Identifikace klíčových business faktorů určujících úspěšnost oddělení a podporující realizaci business plánu
  • Zmapování hodnototvorných procesů vhodných k zefektivnění
  • Sestavení hypotéz nejvýznamnějších rizik a potenciálu v rámci oddělení/úseků/procesů


Analýza procesů v místě provozu

  • Zmapování úzkých míst jednotlivých procesů na základě strukturovaných rozhovorů či workshopů se zaměstnanci
  • Stínová účast na poradách
  • Revize konkrétních výstupů z procesů
  • Revize toku konkrétní zakázky nebo projektu napříč organizací
  • Časové snímky práce
  • Analýza využití času práce na počítači
  • Testování zákaznické zkušenosti formou "mystery shopping"
  • Verifikace interních procesů formou „anonymního stážisty“


Návrh a optimalizace procesů

  • Návrh úprav manažerských a klíčových provozních procesů (struktura porad, KPI, schvalovací procesy apod.)
  • Návrh alternativních organizačních struktur, zodpovědností, alokace kapacit, způsobů předávání informací a dat
  • Návrhy opatření k zefektivnění stávajících procesů a návrhy nových procesů
  • Doporučení softwarových nástrojů, metodik apod.
  • Sestavení implementačního plánu
  • Projektové vedení implementace vybraných opatření
  • Nezávislé zhodnocení postupu implementace změnových aktivit


Personální poradenství

  • Řízení organizačních změn
  • Interim management
  • Srovnání odměňovacích schémat, mzdové politiky ve vztahu ke kompetencím jednotlivých pozic
  • Nastavení motivačních schémat
  • Nastavení procesů v rámci jednotlivých fází zaměstnaneckého cyklu
  • Datové poradenství

Hlavní kontaktní osoby